Dlaczego warto zdecydować się na kalendarz firmowy?

19 sierpnia 2019

Dlaczego kalendarz, a nie inna forma reklamy okaże się korzystna dla wypromowania marki i zdobycia nowych klientów? Odpowiedź jest tak prosta, że z pewnością Cię zaskoczy! Dowiedz się, dlaczego warto zainwestować ten typ promocji i jak Twoja firma może na tym zyskać.

Dlaczego warto zdecydować się na kalendarz firmowy?

Chcesz być widoczny, lubiany, godny zaufania, zwłaszcza dla tych, na których najbardziej Ci zależy – potencjalnych klientów. Pomysłów na to, jak przyciągnąć ich uwagę i stworzyć więź istnieje mnóstwo. Jednym z tych najprostszych i zarazem skutecznych, jest podarowanie klientowi kalendarza. Bez względu na to, na jaki typ się zdecydujesz (książkowy, wiszący, biurkowy, trójdzielny), zalet takiego rozwiązania istnieje co najmniej… kilkadziesiąt! Skupmy się na tych najważniejszych:

1. Wręczasz gadżet praktyczny i modny

Kalendarz firmowy jest produktem pożądanym przez klientów. To prezent o bardzo praktycznym zastosowaniu: dzięki niemu można snuć całe mnóstwo planów, robić listy ze sprawunkami, tworzyć warte zapamiętania notatki lub po prostu pisać po nim do woli. Z jednej strony oddajesz w ręce klienta praktyczny przedmiot i gadżet w jednym, a z drugiej – skutecznie promujesz swoją markę, zamieszczając w grafice logo i hasło reklamowe swojej marki.

2. Nie ponosisz dużych kosztów za druk

W porównaniu z innymi formami promocji druk kalendarza firmowego jest stosunkowo niski: a im większy nakład, tym koszty ich wykonanie mniejszy. Do tego otrzymujesz możliwość wyboru szaty graficznej, czcionki, rozmieszczenia dni oraz informacji o firmie, jakie zostaną w nim zawarte. Za niewielką cenę dopasowujesz produkt zarówno do charakteru marki, jak i potrzeb klientów, którzy zostaną nim obdarowani.

3. Jesteś tam, gdzie Twój klient – przez cały rok!

Największa zaleta? Kalendarz firmowy wręczony klientowi pozostanie z nim nie na dzień, dwa, tydzień. Będzie przy nim przez okrągły rok, a zatem tak długo, jak długo trwa jego okres przydatności. W tym tkwi największa siła tego typu upominków: są praktyczne znacznie dłużej niż broszury, ulotki i inne drukowane materiały promocyjne. W ten sposób tworzysz więź z klientem, a Twoja marka jest mu bliższa. A przecież o to właśnie chodzi!